16 januari 2013

Förbannades helvete

Idag gick livet inte alls som jag tänkt mig. Jag fastnade hemma i lägenheten och lät hela dagen flyta förbi.
Det är precis det här jag talar om när jag menar att jag fortfarande har en hel del att jobba med.
Hela den här dagen har bestått av att ligga hemma framför TVn och TV-spelet. Enda avbrotten jag har haft har varit för att äta.
Snacka om att totalt slösa bort en ledig dag.
Nu blir det en promenad för att ge huvudet lite luft så gör vi ett byte för det här går inte.
Tanken var att jag skulle ha vilodag imorgon men den är ju totalt onödig när jag redan haft den idag så imorgon blir det skidor direkt på förmiddagen.
Är jag inte ute i spåret vid 11.00 så ska jag fan skicka det där jävla PS3:et genom fönstret.

Total skitdag, låt oss bryta ihop och komma igen.
Idag var jag korkad, imorgon är jag inte det.

1 kommentar:

  1. Bara att släppa och se framåt! EN skitdag är ok, TVÅ eller fler i rad är en vana.
    Hacka inte på Dig så här- du är ju en kanonkämpe ju!
    Häls. Ewa Eriksson

    SvaraRadera