15 februari 2013

Meddelande till min förkylning.

Hej kära förkylning, imorgon så ska jag åka Fabriksloppet så den där onda halsen och den där orkeslösheten som du ger mig, de måste tyvärr försvinna. Om jag inte vaknar symtomfri imorgon så kommer jag mest troligt att vara landets argaste människa. 

Det vill ingen.



Mvh/
En sjuk och irriterad Andreas

Nej men skämt o sido så är jag riktigt orolig över om jag ska kunna åka morgondagens lopp. Redan igår så var jag ordentligt däckad med huvudvärk, sov bort en stor del av kvällen och sen gick jag och la mig tidigt men trots de så vaknade jag imorse med ont i halsen och en orkeslöshet i kroppen.
Den vägrar ge med sig så jag försöker nu att dricka mycket, käka C-vitamin och tog just en värktablett, om jag inte vaknar symtomfri imorgon så finns det ingen chans i världen att jag klarar av att åka 41 kilometer på längdskidor, jag vill inte heller utsätta mig för den pressen om jag inte är frisk heller för det kan då sluta med att jag ligger orkeslös hela nästa vecka och det är bara en dryg vecka kvar till Öppet Spår och där måste jag vara i toppform för att ha en chans!


Så nu ska jag forsätta att kurera mig, det måste gå att bli frisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar