5 maj 2013

Cykel, mat och löpning

Ligger just nu på mammas kökssoffa hemma i Hörnett, jag har blivit bjuden på middag idag och smälter maten innan det är dags att ge sig ut på dagens träningspass.

I fredags så blev det det 35 km cykel med Domeij där jag fick prova att cykla på tyngre växlar i 10 minuters intervaller, ett riktigt härligt pass där jag fick känna på hur det är att cykla lite längre, fortfarande ingenting jämfört med Vätternrundan men ett steg påväg.

Igår så blev det knappt 20 km cykel på tunga växlar när jag var ute själv, sen på eftermiddagen så firade jag Tomas och åt gomiddag med resten av familjen.

Nu när jag vilat klart på soffan så ska jag ge mig ut på en cykelrunda i lugnt och fint tempo innan jag ger mig på söndagens distanspass med löpgruppen.

Den första fokusveckan med sikte på Vätternrundan har varit grym och det lovar gott inför kommande veckan.

På återseende!


- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar