2 maj 2013

Vilodagen blev löpning

Idag så var tanken att jag skulle ha vilodag då jag ska köra lite tuffare med Domeij imorgon, nu blev det så att mor var tvungen att jobba så jag fick rycka in och ta hand om Brux Löpgrupp. Så idag har jag fått ihop 4 kilometers uppvärmning, 8 kilometer fartlek och en avslappnande cykeltur på 5 kilometer. Ganska bra för en vilodag och jag hoppas det inte kommer straffa sig alltför mycket imorgon när det är dags för att cykla!

Sen ringde de från Crescent idag, det ser inte ut som att jag hinner få någonn cykel den här veckan pga de röda dagarna som varit men fram tills jag får den så fungerar mammas racer alldeles utmärkt. Det är tur att jag har så korta ben att även om jag är längre än henne så är inte cykeln på tok för liten för mig.

Jag måste dessutom få avsluta med att länka till en helt fantastisk artikel som egentligen går att använda i alla sammanhang där du försöker förbättra dig. Den är skriven Stefan Hallgren och du hittar den genom att klicka  på länken här--->Vad har du lagt 10 000 timmar på?

Det var allt från mig för idag, tack för att ni läser!

På återseende!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar