12 oktober 2013

Sista tävlingen innan New York

Hej alla, jag vet att jag inte uppdaterat på länge. Jag kom in i en bloggtorka där ett tag.
Men tränat har jag fortsatt med och nu sitter jag i bilen påväg upp till Umeå för sista utmaningen innan New York.

En halvmara som får vara den sista formkollen till om jag klarar dubbla sträckan om drygt tre veckor.
Jag är inte särskilt orolig för distansen. 21 kilometer SKA jag klara, det är farten som oroar mig. Att det ska ta för lång tid.

Det är första gången jag springer den här banan men de sägs att den ska vara ganska lättsprungen så jag hoppas att jag ska kunna ge självförtroendet en skjuts idag och prestera under två timmar.

Starten går 11.00 och jag är nervös. En sista sak. Jag kör utan Imodium idag. De är ett knep jag tänker spara till NY. Sladdermagen får helt enkelt se till att skärpa sig.

Vi hörs efteråt!




- from my awesome iPhone!

Location:Poststigen,Umeå,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar