18 december 2013

Dålig matdag, bra gymdag.

Ja, överskriften säger egentligen allt. Började dagen bra med frukost och en promenad till jobbet.
Fortsatte bra med en sallad till lunch men ungefär där tog den bra matdagen slut...

På eftermiddagen så bjöd jobbet på fika så där blev det en bulle till kaffet och senare efter jobbet så for jag med familjen till Näske för julbord.


Jag och familjen




Så.. ganska lätt konstaterat sög den här dagen matmässigt. Därför var det också superskönt för självkänslan och fortsättningen att jag tog mig iväg på gymmet efter middagen. Där blev det ett bra rygg, axlar och bålpass.

Nu är jag nedsjunken i soffan och fokuset ligger på att behålla den bra känslan som finns i kroppen nu och göra morgondagen till en superdag.

En dag i taget.

Bjuder på en bild på huden idag. Att ha tappat 70 kg gör att huden är lite större än vad den borde och jag längtar tills jag får operera mig.



På återseende
- Posted from my awesome iPhone

1 kommentar:

  1. Hej! Jag skall göra en gastric snart, hoppas jag. Mitt BMI är just nu 53.. Får du din plastikoperation av överflödig hud betald av landstinget? Vad har de för mål för att du ska få operera och är de samma vikt som gäller för alla?
    Får du några problem såhär, tre år efter, av att äta socker o för mkt fett? Diarreer eller liknande? Fortsätt kämpa, så når du snart din drömvikt!
    Släng gärna iväg ett mail om du orkar svara på mina undringar.

    Fortsätter följa din resa.
    Med vänlig hälsning,
    Rebecka

    SvaraRadera