23 december 2013

Firar tre år som opererad

Den här dagen för tre år sedan så blev jag utskriven från sjukhuset. 
Nyopererad och öm så möttes jag av ett liv med nya förutsättningar, en förminskad magsäck och en chans till förändring.
Idag har jag gått ned 71 kilo och även om en stor del av vikten kommit gratis så har jag även hunnit med tre halvmaror, en Svensk klassiker och en helmara. 
Det är något som jag själv jobbat ihop och något jag är väldigt stolt över.
Under 2014 tänker jag operera bort de sista minnet från killen som tog bilen 400 meter till skolan , huden ska bort och satsningen mot nya mål ska fortsätta.
Tack till hela min familj som stöttat mig igenom det här och alla fantastiska vänner som puttar upp mig på banan igen när jag sladdar av. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar