23 januari 2014

Klantighet är bara förnamnet

Tänkte bara kika in och meddela att min egen klantighet har nått nya höjder.
Har alltid haft en lång stubin när det kommer till humöret men i måndags så tog den slut.
Stressad och irriterad på mig själv för att saker inte gick som jag ville valde jag att sittandes på golvet slå näven i golvet. Resultatet? Något som läkarna kallar "Boxing Fracture", vilket innebär att jag slog av ett ben i handen bakom lillfingret och nu har jag belönats med ett gipspaket som jag ska ha i fyra veckor.

Om en vecka ska jag in på omgipsning och där ska de också avgöra om jag blir tvungen att operera eller inte, knogen vred sig nämligen lite.
Så nu känner jag mig lite klumpigare än vanligt och håller tummen för att jag slipper operation.

Så just nu går varken träning eller kost så bra, äter lite vad som helst för jag har tappat fokuset på vart jag vill och träningen stoppas av mitt paket till högerhand.

Något positivt är i alla fall att humöret börjar bli bättre och jag hoppas att hitta motivationen igen snart.




På återseende, en klantig men positiv Andreas :)

- Posted from my awesome iPhone

1 kommentar:

  1. Krya på dig vännen! Hoppas allt går väl och att du slipper operation :-)

    /Maria

    SvaraRadera