29 januari 2014

En bra dag

Goda nyheter idag! Jag inledde dagen med att gå till sjukhuset där de röntgade om min hand och såg att allt läkte som de skulle. Läkaren meddelade att jag troligtvis slipper operation vilket kändes otroligt skönt att höra. Nu har jag två veckor kvar i gips innan jag kan börja träna upp handen igen.

Efter en eftermiddag på stan så kom jag hem till lägenheten och käkade middag, liggandes på soffan efter maten så kom känslan över mig hur skönt det skulle vara och röra lite på sig, en känsla som verkligen inte funnits där de senaste veckorna.
Så jag packade väskan och följde med Tobias på gymmet för en timmes träning.
Super skönt att träna benen och få lite puls utan svettas för mycket. Vill inte bli sjöblöt i svett med gipset på mig.




Nu sitter jag i soffan hemma, välmående och på gott humör efter träningen. Lite kvällsfika och en film får avsluta den här dagen.
Imorgon är det en ny dag, en dag i taget.


- Posted from my awesome iPhone

1 kommentar:

  1. Det är roligt att se er två där, speciellt dig :)
    Blir lite extra peppad att ta i mer när jag vet hur du också kämpar på.

    SvaraRadera