3 september 2017

Vers 2.0 - Inlägg #3

Den här veckan så var det väldigt mycket jobb och väldigt lite träning. Onsdag till fredag spenderades i Stockholm/Jönköping på huvudkontoret samt lite kundbesök. Lärorika och roliga dagar.

Sen nu i helgen har jag som vanligt jobbat som entrévärd så i fredags blev det direkt från tåget från Stockholm vidare till jobbet på puben.

Idag när jag vaknade så kände jag ett sug efter lite frisk luft. En portion havregrynsgröt och 10 kilometer senare så var jag ute i Klingre hos mor. Solen sken på mig hela vägen och när jag kom fram så fick jag vila igen mig på deras altan med honungsmelon och vatten.
Snart vankas middagen, det blir rostbiff och en hemgjord potatissallad.

Imorgon är det bänkpress, hörs och ses!


- Posted from my awesome iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar