15 november 2017

Vers 2.0 - Inlägg #7

Den här veckan har börjat riktigt bra!

I måndags så var jag tillbaka på gymmet för första gången sen innan revbensskadan. Två pass blev det, en tre kilometers promenad och en tre kilometerspromenad efter jobbet. Mest bara för att komma igång och känna att andning och revben samarbetade vilket det gjorde.

Så på tisdagen efter jobbet var jag tillbaka. Då körde jag lite hårdare men fortfarande lugnt. 5 kilometer skrapade jag ihop där jag varvade powerwalk och löpning i 40 minuter.

Onsdag idag och jag kom just från gymmet där jag samlade ihop 3 nya kilometer. Nu sitter jag på jobbet i en skjorta som jag inte kunnat ha sen slutet på 2013 och en morgonvikt på 88,3 kg.

Livet känns ganska bra just nu måste jag säga. Glädjen för träning och att komma i form är tillbaka.

Ha en fantastisk dag, vi hörs snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar