23 januari 2011

Söndag = Vägning. Jag har gått ned de jag gick upp och lite till.

Som ni säkert vet så fick jag ju en mystisk viktuppgång förra veckan. Den här veckan så har jag varit mer noga med tiderna för när jag ska äta samt vad maten innehåller. Jag har även varit seriösare med mina promenader.

Så resultatet av den här veckan är, 129,7 kg! Jag tog mig under 130 som jag lovade mig själv att lyckas med!
Det känns riktigt jävla bra!

Den här dagen har dock inte inlett så bra som den borde, jag klev upp vid 8 och gjorde min frukost och käkade precis som jag skulle, vägde mig och sedan gick jag och la mig med ett leende på läpparna.
Sen sov jag över mitt mellanmål och vaknade först vid lunch! Ingen större katastrof kanske ni tycker men det är just att käka fasta tider under ALLA måltider som har hjälpt mig hittils. Jag måste verkligen kämpa med att fortsätta hålla tiderna för ju mer struktur jag har på mitt liv desto bättre lyckas jag.

Men nu ska vi inte klanka ned allt för mycket på den här dagen, trots allt så har jag en totalviktnedgång på:

23.0 KG

Nu ska jag börja förbereda rummet där jag ska bo i två månader lite drygt, tills jag får min lägenhet =)
Hörs hårdrock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar