2 januari 2011

Vägning, total viktnedgång 17,6 kg!

Andra veckan har gått efter min operation. Jag har nu i flera dagar kört min purémat och den har fungerat fint =) Vägde mig idag, dock på eftermiddagen då jag spenderade hela förmiddagen i en bil påväg hem från stugan i Åre.


Vågen visade 135,1 kg, så från förra veckan har jag gått ned 1.4 kg. Inte samma hastighet som det blev med nutriletten men det berör mig inte så mycket, jag är glad att det är en fortsatt viktnedgång.

Någon gång kommer jag säkert hamna på en plattå där jag inte går ned eller kanske till och med går upp men det är bara att fortsätta i samma banor så vet jag att det här kommer sluta lyckligt =).
Kunde inte låta bli att lägga in en bild på kungen i från UFC, Brock Lesnar.
Vem skulle inte vara så tränad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar