6 mars 2011

Ny söndagsvägnnig

Söndag idag och vägningen blev gjord. Vart riktigt nöjd med resultatet måste jag säga.
Vågen stannade på 119,3kg. Det innebär en totalviktnedgång på 33,4kg.
Blev en liten glädjedans på plats men det bjuder jag på.
Jag kan inte fatta att för lite över tre månader sedan så vägde jag 152,7kg. Det är helt sjukt hur det kunnat gå så fort och ännu sjukare att jag ens tog mig till en sån hög siffra från början.
Men det där är historia, nu är jag inne på mitt nya liv nr: 1337 och det ska bli den bästa nystarten någonsin. Den här gången ska det hålla hela vägen ut.

Nu ska jag njuta lite av det här, sen imorgon då kör vi en ny vecka igen!


Det här var jag när jag gick till jobbet idag. Eller svävade av glädje snarare.

3 kommentarer:

  1. Som sagt, jag tror du smälter bort

    SvaraRadera
  2. Grattis till ännu en veckas framgång! :) idag var jag 2 hekto från ett delmål vilket var surt men ska kolla imorrn igen för säkerhetsskull, kan hända mkt på en dag ;)

    SvaraRadera