7 mars 2011

Rast på jobbet

Sitter nu på rasten på jobbet. Jag slutar om drygt 1,5 timme. Skönt. Då ska jag upp på villan och träffa några från mittuniversitetet. Sen blir det långpromenad hem. Blir städa och laga matlådor ikväll. Sen senare ikväll kommer en kompis från Slovenien, då blir det en promenad ned på busstationen för att möta henne. Så jag kommer nog upp i mina 4 kilometer idag, kanske till och med 8.
Resten av familjen har farit till fjälls den här veckan, hade varit kul om de lämnat hunden hemma. Hade kunnat hitta en ursäkt för att gå ut och gå varje dag.
Hade varit hur skönt som helst.
Nu kan jag fortfarande ut och gå men inte lika lätt när man går själv.
På onsdag är jag ledig, då kanske jag ska låna morbrors minsta hund och ta med den på en promenad. Vi får se hur det blir, nu ska jag fortsätta jobba så att dagen tar slut någon gång =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar