13 mars 2011

Sunshine

Även om allt är bra med viktnedgången så har jag fortfarande begränsningar.
Ibland tror jag att jag väljer att vara clownen för att det är så mycket lättare när ingen tar en seriös. På så sätt slipper man ta tag i det som gör ont.

Det kan faktiskt vara något att komma ihåg. Att ändra kroppen är lätt jämnfört med att ändra sättet som man ser på sig själv.

Det är verkligen skitsvårt när du hela livet har skämtat om dig själv och plötsligt vill bli tagen seriös. Men man är fortfarande skämtet. Det är så lätt att fortsätta vara det. Då slipper man allvaret.

Jag vill vara stolt över mig själv istället för orolig för vad andra tycker. Det är min största utmaning.

Nu har jag fått skriva av mig lite.

Hörs



Skrivet från min awesome iPhone! ;-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar