14 november 2011

Är det något ni undrar över?

Nageltrång och elände....
Nej så hemskt är det faktiskt inte, det börjar faktiskt släppa. Ett tag trodde jag dock att jag skulle hugga av mig tån i ren ilska. Nu är det bättre och jag siktar på att springa igen imorgon. Blir ingen mil den här gången, så mycket kan jag säga. Benen var tunga ända tills lördag och då hann jag ändå med två innebandypass under den perioden.

Imorgon är jag ledig, min första tanke var att jag skulle ägna den åt att stöka på här hemma i lägenheten sen insåg jag att det bara var en dum ursäkt för att jag skulle slippa göra det ikväll. Så ikväll är planen att ha diskat mitt berg med disk och dragit iaf dammsugaren ett varv genom lägenheten. Sen när de är klart ska jag belöna mig själv med lite tv-spel och Loka.

Har lite bloggtorka just nu, från att vetat exakt vad jag ville skriva och berätta om så vet jag inte så mycket just nu. Är det något speciellt ni vill veta? Något ni funderar över? Ta och ställ en fråga i kommentatorfältet så ska jag svara på den i ett kommande inlägg.

Ha det bra tills dess.

13 kommentarer:

  1. Hur motiverar du dig nu när vikten verkar stannat upp?

    Vad kan du INTE äta efter operationen?

    Kollar du om du har näringsbrist? (tänker på debatt om bortkopplad magsäck)

    har du mycket lös hud?

    Jörgen J

    SvaraRadera
  2. Du verkar smart och påläst, hur kunde det gå så fel tidigare?

    lena.ll@telia.com

    SvaraRadera
  3. Hur går det för Modo och Foppalag;-D

    SvaraRadera
  4. Om jag och min tjej startar sidan Utmanaoss.se Utmanar du oss då?

    SvaraRadera
  5. Har du haft nåt seriöst förhållande någongång?

    SvaraRadera
  6. Hur mycket vill du väga och när når du dit?

    SvaraRadera
  7. När kommer du till ö-vik nästa gång?

    SvaraRadera
  8. Ser snoppen större ut nu? :p

    SvaraRadera
  9. Jag har ingen fråga eller så men jag vill bara berömma dig Ante! Jag tycker du gör det så sjukt jävla bra och du är en sådan inspirationskälla! :D Man vill bara ta tag i sitt eget när man läser om dig! :D Fortsätt kämpa, du är min hjälte! :D haha KRAM

    SvaraRadera
  10. Hur har du förändrats som person efter din viktnedgång?

    SvaraRadera
  11. Vad fick du för information om operationen av sjukvården och vad läste du dig till själv innan operation

    SvaraRadera
  12. Känner du dig mer självsäker efter din operation?

    Har du fått mycket lös hud, och i såfall, skulle du kunna tänka dig att göra en till operation för att ta bort det?

    Känner du inte att du blivit lite besatt av siffran på vågen? (frågar eftersom jag blev det efter jag tappat vikt) eller fokuserar du mer på hur kläder passar nu och hur du känner dig?

    Skulle du kunna bli tillsammans med någon som känt innan operationen, eller skulle du tänka "Vill hon bara bli tillsammans med mig nu för att jag gått ner i vikt?"

    SvaraRadera
  13. 1. Tränar du mycket muskelträning eller blir det mest fettförbränning?

    2. Kommer vi få se dig på the beach 2012? ;)

    3. Jag vet att detta är en helt ny livsstil för dig, är det inte något du saknar från ditt 'förra liv'?

    Kram på dig vännen! <3

    SvaraRadera