10 november 2011

Innebandy, magträning och Foppa

Sitter här nyduschad och slut, jag är öm i benen och magen är trött. Inte pga av operationen-trött utan muskeltrött. Idag gjorde jag min andra träning på 4 år som innebandy målvakt. Så fantastiskt roligt men idag var jag riktigt jävla värdelös. Benen kändes som bly efter löpningen igår, försökte mig med en 3km promenad innan träningen men de ville inte vakna till liv.
Sen när jag väl stod där i målen så hängde inte bålen med alls, försökte röra mig som man ska men orken fanns inte att hålla sig där hela träningen. Så om jag ska köra vidare med innebandyn, vilket jag har stora tankar på att göra så måste jag återuppta min bål och ryggträning som jag legat på latsidan med i typ 2 månader.

Redan imorgon ska jag köra igång med:
3*15 situps
3*15 benpendlning
3*15 rygglyft
3*15 armhävningar

Dessa övningar tar mindre än 20 minuter att göra och jag ska ändå duscha på morgonen.
Inget att skylla på med andra ord.

Nu blir det lite slösurfning innan jag dyker i säng.

Det är inte innebandy men det här är kungen inom alla kategorier. Se och njut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar