9 november 2011

Man ljuger aldrig om sin mil-tid!

När jag var i Portugal på träningsresan så föreläste Martina Haag en av kvällarna. En jätterolig föreläsning med otroligt många skratt. Men var det något allvarligt som jag fick med mig från den föreläsningen så var det följande:

MAN LJUGER ALDRIG OM SIN MIL-TID!

En otrolig viktig lärdom, en hederskod bland löpare. Man ljuger aldrig om sin mil-tid.
Så nu idag var jag på gymmet. Som vanligt sen jag kom hem från Portugal så blev det löp-bandet.

Idag mina kära läsare så har jag för första gången någonsin, sprungit 10 000m utan att stanna eller gå. 
Jag har fått min första första riktiga mil-tid!

1h 10min 30s
Skakig bild då det var en väldigt skakig kille som tog den.








Men glad det var jag, otroligt glad!

2 kommentarer:

  1. 30 sekunder över gränsen för en svensk soldat ska klara av ;)
    Bra kämpat!

    SvaraRadera
  2. yay, grattis !! :-)

    SvaraRadera