19 november 2011

Före och Efterbild

Bloggen har varit tyst ett par dagar, inte för att inget har hänt men jag har helt enkelt inte haft något speciellt som jag velat dela med mig av. I torsdags blev det tre kilometer på löpbandet och imorgon är det dags för en löprunda igen.
Övrigt så har jag städat hemma och planerat in lite nöjen framöver. Först och främst åker jag till Göteborg med familjen om två veckor och ska samtidigt passa på att gå ut och träffa lite kompisar där nere.
Sen har jag och två kompisar nu bokat in vad vi ska göra på nyår. Det blir en resa en kryssning till Riga. Fruktansvärt roligt ska det bli.

Sen får jag ju inte glömma bort att jag fyller år på fredag. 25 November.

Nu har jag fått skriva av mig lite.

Slänger även med en före och efterbild på mig själv. 
Nu ser man rejäl skillnad. Fan vad mycket bättre jag mår.

-59 kg.

3 kommentarer:

  1. Grymt va bra du ser ut! grattis och bra kämpat killen :)

    //Malin E

    SvaraRadera
  2. du är jättesnygg ...starkt jobbat

    SvaraRadera
  3. Men kommer du inte att sakna den kramgoda nallebjörn looken? :)

    SvaraRadera