14 februari 2012

Back to basic with love


Sitter i bilen påväg hem från Timrå-MODO. Hur skönt som helst med en borta 
seger även om de "bara" blev två pinnar. Imorgon har jag lång lunch på jobbet vilket gör att de är nu dags för ett träningspass. 
På grund av min jävla förkylning så har jag inte tränar riktigt sen NIKE BLAST. 

Har bestämt att jag ska springa 4km. Kanske är att sikta lågt men jag behöver det nu känner jag. Behöver hitta självförtroendet och styrkan igen. 
V17 är de Portugal Då går de inte att skylla på några förkylningar längre. 

Back to basic














Som den hopplösa romantiker jag är så bjuder jag på en bild också, glad alla hjärtans dag på er, kanske finns min andra hälft där ute :)

Over n out!

- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar