27 april 2012

Mitt Portugal del 10

Jag vaknade imorse med känslan att någon stuckit knivar i mina ben. Träningsvärken var från en annan värld.

För att lätta upp kroppen så gav jag mig ut på en morgonpromenad med stavarna. Lugnt och försiktigt gick de men sakta sakta så lättade mina stackars muskler upp.

Därefter så var det dags för pricka tiden där man ska springa 5250 meter och innan loppet gissa tiden.
Jag gissade tiden 35 minuter.
Har ingen aning hur när jag var att få rätt då vi får veta det först senare. Trots detta är jag riktigt nöjd med loppet som jag sprang med 2 stycken tjejer. Vi sprang i samtalstakt och hade hur trevligt som helst.

Stolt över mig själv att jag obesvärat kunde springa den sträckan trots en vecka av träning i kroppen.

Efter en god lunch så blev de dags för dagens sista pass som var Thaiboxning med Jörgen Kruth.
Ett härligt pass där vi körde igenom hela kroppen.

Nu blir de avslutningsmiddag och prisutdelning från veckan.
Ska bli mysigt.

Lite bilder från boxningen :)






- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar