26 april 2012

MItt Portugal del 9

Efter att fått kommit hem och ätit lunch så började endorfinkicken efter Bergspasset att lägga sig och jag började att känna hur tunga benen egentligen var.
Efter ett kort överläggande med sig själv och samvetet så bestämde jag mig för att det var lika bra att köra bort Martin Lidbergs expander pass tidigt. Så 15.00 lokaltid drog jag på mig träningskläderna igen.
Efter ett löfte från Martin om att det skulle bli ett lugnt pass då alla sprungit Bergspasset tidigare så inledde vi med tre riktigt dryga benövningar (Lita aldrig på en instruktör).
Därefter så gick vi igenom axlar, bicep, triceps och bröst. Efter 60 minuter så var vi helt slut.
Genomsvettig kille efter Expander-passet.

Nu ikväll så blir det en föreläsning av Helene Willix (Elitidrottare och yrkesmilitär) om kost och hälsa. Ska bli riktigt intressant och lyssna på.
Fram till dess blir det lite dötid att äta på och bara njuta av att exakt hela kroppen gör ont.

Over n out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar