21 april 2012

Mitt Portugal del 2

Just nu sitter jag på Arlanda och väntar på mitt flyg. När jag ändå inte har något bättre för mig än att lusläsa schemat för veckan så tänkte jag att jag skulle slänga upp lite bilder som jag knäppt hittills.
Inget märkvärdigt, knappt nämnvärt men i brist på annat så.
Något att läsa på tåget. Bland annat lite hur man laddar för ett marathon, satt och försökte föreställa mig springa in på Central Park i New York November 2013.

Halvbra uppladddning för en hälsosam vecka. Jag och min minimagsäck lyckades äta upp själva burgaren men lämnade brödet orört :)

Mor åt en fiskburgare. 
















Nu blir det och sitta i vänthallen och spana in formen på de andra deltagarna, roligt att se om de är några man känner igen från i höstas. 

Ses och hörs snart igen, over n out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar