21 april 2012

Mitt Portugal del 3

Efter en lång resdag så befinner jag mig nu på hotellet.
Helt slut i knoppen efter en resdag så har jag nu tagit en promenad för att känna lite på atmosfären innan de blir dags att sova för att orka morgonens pass.

Hamnade på en liten lokal pub som visade fotboll och hade fri wifi. Med typ fyra olika ölerbjudanden för kvällen så såg han lite förvånad ut när jag köpte två bubbelvatten. Men ska det va så ska de va.

Ska dricka upp min "agua castello" nu och sen promenera hemåt för lite sömn. Kommer ett inlägg imorgonkväll med bilder och uppdatering om jag överlevt de pass jag ska gå på.


Natti natt.









- from my awesome iPhone!

Location:Caminho Ladeira,Albufeira,Portugal

2 kommentarer:

  1. Hare gött där nere!
    Natti natt!
    /G

    SvaraRadera
  2. Var du inte lite sugen på att hoppa ur planet igen, med den vyn, så säg? ;)

    SvaraRadera