16 maj 2012

Löptur på lunchen

Blir även idag ett snabbt inlägg på rasten från jobbet då det dröjer ytterliggare innan mitt Internet kommer igång hemma.
Idag så hade jag splittpass vilket gjorde att jag skulle komma att missa  Hägglundsjoggen ikväll. Då jag fortfarande ville ha mitt träningpass och tycker att det är en perfekt slinga att springa när man inte vill köra så hårt så övertalade jag min mamma att springa den med mig mitt på dagen istället.

Det blev 4,1 km på 23m23s. Kroppen och orken kändes bra, det enda som stör mig lite grann är högerbenhinna som har en förmåga att börja domna av. Försöker hålla koll så jag inte går och drar på mig någon skada nu när jag har sommaren planerad med en massa härliga lopp.

Nu ska jag avsluta jobbpasset med en härlig energi. Imorgon är jag ledig och då ska det tränas backlöpning.

Over n out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar