15 maj 2012

Nya mål och en ny resa inbokad

Då jag fortfarande sitter utan Internet hemma så får jag passa på att blogga lite nu på rasten på jobbet.
Idag så blev det ett till styrketräningspass på gymmet. Om jag kan hålla i den här träningsmängden nu per vecka så kommer jag vara i grym form till både Höga kusten Marathon och Lidingöloppet.

Sen har jag ännu en nyhet även om det inte är en superstor skräll direkt.
6 Oktober så åker jag tillbaka till Portugal på en ny träningsresa. Jag vet inte vad det är med de där landet men jag kan inte låta bli att längta tillbaka till atmosfären. 

Mitt mål är att innan 6 October så ska jag vara nere på 82,7 kg i vikt. Det skulle isåfall innebära att jag då gjort en total viktnedgång på 70 kg. Det är min målvikt och dit har jag idag ca 7 kg.
Som sagt, fortsätter jag med samma träningsmängd och kosthållning som jag har just nu så ska det inte vara ett problem. Det enda jag har emot mig är mig själv. Honom ska jag besegra.

Over n out.

4 kommentarer:

  1. Det fixar du Andreas, så duktig du varit hitills så är sista biten en baggis!!

    SvaraRadera
  2. Men åh, vilken lyckost du är! Vill också tillbaka! Du kommer att fixa det, starkare vinnarskalle har jag knappt sett. :-)

    SvaraRadera
  3. Men åh, vilken lyckost du är! Vill också tillbaka! Du kommer att fixa det, starkare vinnarskalle har jag knappt sett. :-)

    SvaraRadera
  4. Men åh, vilken lyckost du är! Vill också tillbaka! Du kommer att fixa det, starkare vinnarskalle har jag knappt sett. :-)

    SvaraRadera