16 juni 2012

Dags för start!

Sittandes på en bänk med nerverna utan på kroppen så laddar jag nu.
En timme till start här i Karlstad.

Har sakta men säkert övertygat mig själv att jag Ska klara det här.

Det är bara 10 kilometer och de har jag sprungit förut, inte bara en gång utan flera gånger.

Jag måste bara ta bort alla krav på mig själv att prestera en bra tid.

Tanken är att när loppet börjar så pluggar jag in musiken och går in i min bubbla.

150 kilos Ante hade inte ens pallat promenaden från parkeringen och hit utan att bli svettig och andfådd.

Nu är de dags att visa mitt nya jag, mitt nya liv.

I det livet så springer jag 10 kilometer en lördag i Värmland.
Dessutom gör jag de med glädje, jag tycker det här är roligt!




Stolt över min fina nummerlapp!

Väljer att endast se #68 och den här tävlingens hockeyspelare är Jaromir Jagr!



Banan, runt och tillbaka :)



Tusentals personer laddar tillsammans med mig.

Nu kör vi!


- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar