24 oktober 2012

Dag 9 avklarad, en generande bild

Nu är dag 9 avslutad på nutrilettdieten och det återstår och se hur många fler dagar de blir. Minst tills på fredag har jag sagt sen blir det dags att utvärdera det hela. På de stora hela så har jag mått bra hittills och jag har även kunnat köra styrka här hemma i lägenheten utan bekymmer de tre senaste kvällarna.
Ikväll hade vi afterwork några stycken från jobbet och jag satt med drickandes på en sodavatten, hur trevligt som helst. Kunde dock inte låta bli utan var tvungen att tugga i mig den citronklyfta som var i glaset. Haha de är nästan sjukt hur kroppen fungerar men från att ha varit tom på motstånd i 9 dagar så kunde jag nästan följa klyftan passera ned i magen och känna hur den började bearbetas.
Mer än så blev de inte även om de jordnötter som stod på bordet såg oerhört lockande ut.
På lördag då har vi teamfest med jobbet där de bjuds på tacobuffe, försöker spara mig dit och får ha mitt lyx där på lördag. Kanske återgår jag helt till mat eller så fokuserar jag en vecka till med start söndag på nutriletten. Det återstår och se, jag vill suga på den lite.
Nu ikväll efter jag kom hem så körde jag 20 minuter styrka med egna kroppen som redskap (de hade jag inte gjort om jag druckit öl istället för sodavatten så något positivt) och de gick hur bra som helst. Fokuserar främst på överkroppsträning då den nästan fått varit helt vilade hela sommaren om man inte räknar med Portugal. Nu blir de sova. Ska upp om 6,5 timme.

Godnatt alla :-)


Dessa köpte jag nya för två veckor sedan. Storlek 34 börjar bli stort!


- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar