29 oktober 2012

Tillbaka på banan.

Åh vad skönt att vara tillbaka på banan igen. I fredags var sista dagen på nutriletten och de 12 dagar som jag körde resulterade i minus 6,2 kg.
Förutom de förlorade kilona så känner jag att jag minskat mitt sötsug avsevärt samt nått kraven på ett BMI under 27 vilket krävs för att få en remiss gällande bukplastik.

Idag och imorgon så är jag ledig så jag passade på att åka norrut till Umeå och hälsa på gamla vänner.
Vi har just varit ute och gått 10 kilometer, en timme och trettio minuter tog de och det var ett perfekt första pass nu när jag är tillbaka med vanlig mat.
Jag har en försiktig förhoppning om att klara av att åka öppet spår på skidor i vår och för att de ska kunna genomföras så måste jag bibehålla konditionsträningen och även lägga till ett par styrkepass för att stärka bål och armar.
Främst så måste jag lära mig och åka skidor. Idag så var jag och tittade på Intersports utbud och jag har sett ut vilka skidor jag ska ha iaf.

Som sagt, det känns riktigt skönt att vara tillbaka på banan igen och jag är riktigt peppad för en bra fortsättning.



- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar