5 november 2012

Sjukling

Efter att ha kommit tillbaka i vardagen med träning och kommit igång med träningen igen så stötte jag på ett bakslag idag, inget allvarligt annat än att jag har gått och blivit förkyld, jag är hemma från jobbet idag med feber.
Rent träningsmässigt är det väll ingen katastrof med ett par dagars vila men de är just att inte ha något att göra som är tråkigt.
Utan ork att göra något så blir de lätt att man faller in i gamla vanor... Tv-spel, mackor och småätande. Det blir som ingen struktur på vardagen.
Tänker försöka varva ipren med städning så när jag har lite ork tack vare tabletten så blir det att tokstäda lägenheten, finns inte så mycket som ska städas men bara för att ha något att göra.
Jag blir hemma från jobbet även imorgon och är ledig på onsdag så jag kommer nog ha en kliniskt ren lägenhet tills dess, samt vara top 10 i Sverige på tv-spel :P

Det är iaf vad som händer i mitt liv. :P

1 kommentar:

  1. Hej Ante. Vill rikta så mycket cred till dig för de förändringar du gått genom. Så fantastiskt! Jag ska opereras på måndag, och är väldigt nervös... Inte så mycket för hur livet efter op kommer att bli utan mest för själva op och att bli sövd. Hur upplevde du detta? Vad tycker du är det bästa resp. Sämsta med/efter operation? Tacksam för lite input. Och glöm inte att vara stolt över dig själv :-). Hej från Jessica

    SvaraRadera