11 oktober 2012

Tillbaka till Paradiset del 10

Efter att ha kommit tillbaka från Bergspasset så tog jag mig en riktigt lugn eftermiddag.
Då jag blev kvar och pratade länge med de andra som också sprungit så tog jag sista bussen tillbaka till hotellet. Då hade resten av familjen redan hunnit gå och äta så jag tog mig en lunch på tu man hand. Halvvägs in i lunchen fick jag dock sällskap av en tjej från gruppen som också var ute på egen hand.

Efter att vi ätit så följdes jag och mor åt till Nox där hon surfade lite och jag passade på att dricka en kaffe.
Senare på dagen så skulle mor och syster dansa på Tobias Karlssons danspass. Så jag drog på mig badbyxorna och la mig på stranden för att heja på dem samt agera lite kameraman :-P

När deras pass var slut och jag både hunnit med ett dopp i havet och filmat de bägge dansöserna så var det dags för Anna Lindhs yogapass. Jag är ju själv ingen yogafantast men man måste ju passa på att prova när man ändå är här!
60 minuter senare så kan jag helt klart säga att en hel del av stelheten i min kropp har försvunnit och jag känner mig mycket fräschare än innan.

Nu har jag ätit middag med familjen och ska snart lyssna på föreläsning, perfekt avslutning på en underbar dag!


- from my awesome iPhone!

1 kommentar:

  1. Härligt Ante o bra kämpat i Bergen !!!

    Anna

    SvaraRadera