18 november 2012

Ett inlägg "on the run"

Sitter just nu på Brux (gymmet) och väntar på att löpgruppen ska köra igång.
När jag satt på jobbet tidigare idag så kände jag att de här skulle bli ett riktigt skitpass. Trött, less och för mycket som jag skulle behövt göra istället för att vara här. Trots detta så hade jag en ångest i kroppen, en ångest att om jag inte for och träna så skulle jag må dåligt över det senare ikväll.
Så nu är jag här, träningskläderna är på och musiken dunkar i öronen... Och jag är pepp! Orken har kommit tillbaka och jag är så glad att jag åkte hit. Även om kroppen kommer vara tröttare efteråt så kommer hjärnan och hjärtat vara på topp så jag hinner allt annat jag ska göra ikväll också.
Nu är det dags att köra!

All ångest är inte dålig ångest, kom ihåg de!








- from my awesome iPhone!

1 kommentar:

  1. det var bra jobbat! :) Jag tänkte lika dant tidigare idag .. men efter jobbet så for jag ändå till gymmet & sprang på bandet i 7 km! Det kändes sååå bra efteråt! :)

    SvaraRadera