18 november 2012

Första veckan avklarad

Första veckan på nya träningsschemat har nu lidit mot sitt slut och jag har bara ett pass kvar, de blir ett löppass med Brux Löpgrupp efter jobbet idag.
Är nöjd med min första vecka, de enda träningar jag har skjutit på är de träningar jag lagt utanför mitt ursprungschema, dvs extra träningar.
Det jag skulle vilja få till nu är matbiten. Att verkligen äta 110% rätt under den här tiden med bra frukost, lunch och middag samt några mellanmål.
Det är svårt då det kommer frestelser varje dag och jag är slarvigare än vad jag borde vara när det kommer till saker som att äta en bra frukost. Jag tänker fortsätta göra mina storkok med matlådor så jag förenklar tillvaron.
Ja det är väll vad som händer just nu, kort och gott så känns träningsschemat bra och jag är fortfarande peppad att fortsätta.

Siktar på en vecka i taget och tar det vidare därifrån.


1 kommentar:

  1. Jag blev besökare no. 48000! Tror jag köper en lott imorgon! :-D

    SvaraRadera