21 december 2012

I mitt vinterparadis

Nu är jag framme i Åre, 5 dagars ledighet har jag nu framför mig. Det ska bli så skönt att bara vara ifrån verkligheten hemma i Övik med jobb och stress. Jag vet inte varför men de senaste veckorna så har jag haft så himla svårt att fokusera både på jobbet och hemma, hjärnan har varit som förslöad och jag har inte haft lust att göra något överhuvudtaget.
Därför kommer den här ledigheten här i Åre helt perfekt, inga krav på att göra annat än de jag själv vill. Imorgon hoppas jag på bra väder för då ska jag fortsätta att lära mig åka längdskidor. 
Kanske blir det till och med en liten promenad på kvällen också.

Annars har jag inga som helst krav på vad som ska hända här uppe. Bara få vara med familjen och njuta av min ledighet.
Med all säkerhet så kommer även bloggandet att öka då jag automatiskt blir mer intresserad av att skriva när jag är på bra humör.

Det enda som är minus just nu är att jag hade ganska stora räkningar den här månaden så har inte så mycket pengar över till att göra andra saker, men jag tröstar mig med att jag har tillräckligt för att bli mätt i magen och träningen den är gratis så det får bli en månad med fokus på träningen istället för nöjena och det är ju inte heller helt fel. 

Nu ska jag fortsätta slötitta på Die Hard på TV4 innan jag kryper till kojs för att ladda inför morgondagen.

Natti natt.

2 kommentarer:

  1. Önskar dig o familjen en härlig vistelse i Åre.

    :-)
    Anna

    SvaraRadera
  2. vad väger du nu då Andreas???

    SvaraRadera