22 december 2012

Skidteknik eller skitteknik

Sitter just nu och värmer mig i bilen medan jag väntar på att mor ska komma tillbaka från sitt skidpass. Jag har också åkt längdskidor, 10 kilometer blev det, underbart väder, kanske 1-2 minus grader för kallt, spåren har jag ingen aning om då jag fortfarande inte kan eller vet något om skidåkning, jag bara åker.

Lite positivt faktiskt är att jag fick till ett träningspass på över en timme och jag lyckades faktiskt glida på skidorna den här gången och inte bara stapla skidor. Dock inte hela tiden utan kanske totalt 3 av 10 km hade knappt godkänd teknik och resten var katastrof.
Förhoppningsvis så har jag tagit mig upp i 50/50 i slutet på julhelgen om jag får till ett skidpass om dagen.


Som ni kan se på bilden nedan så går de inte snabbt men de går iaf :-)




Nu blir det hem och äta lunch sen så blir de gym, spa och middag ute med familjen, hur mysigt som helst!

Vinterhälsningar från Åre

- from my awesome iPhone!

1 kommentar:

  1. Kan du inte lägga upp några bilder på hur du ser ut nu :)

    SvaraRadera