8 januari 2013

Hockey, lax och axlar

Så nu är två tredjedelar av dagen avklarad!

Med bara några timmar kvar av arbetsdagen så fick jag ett SMS där Andreas ställde in sin medverkan i dagens gympass, skitsegt kändes det då det alltid är lättare att gymma två. 
Tänkte ändå att väskan var ju packad och träna ville jag så efter lite facebookande så hade jag lycktas charma Jocke som följde med mig istället. Idag så var det rygg, axlar och bål på schemat.
Körde i genom samma schema som senast, fick dock kasta om en del övningar då gymmet verkligen var överfullt idag.
Det är så roligt att se alla som kommer igång nu efter nyår och gymmet är verkligen fyllt av positiv energi från killar och tjejer som jobbar mot sina nya liv. Jag hoppas att alla hittar en bra balans och fortsätter träna även om ett par veckor när motivationen börjar att tryta
.
Nu har jag den angenäma delen av dagen kvar.
Sitter nedsjunken i soffan tittandes på Timrå - MODO och äter en god middag bestående av ugnsstekt lax och kokt potatis. 
Kvällen ska ägnas åt bra tv och lite spånande på den nya bloggdesignen, inom de närmsta veckorna så kommer bloggen att göras om helt, jag behöver bara lite hjälp med vissa detaljer.
Jag har haft samma design i två år så de kan bli roligt att göra om den ordentligt.

Här kommer dagens träning för er som vill läsa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar