20 januari 2013

Nybörjarskidlägret - del 5, lunch

Så var de dags för lunch efter en härlig förmiddag ute i solen. Lite kallare idag men inte så att de störde nämnvärt.
Förmiddagen ägnades först åt lite friåkning för att mjuka upp kroppen efter gårdagens genomkörare. Förstå panikkänslan hos mig när jag redan efter 3-4 varv på 400meters banan kände mig döende. Jag kunde inte för mitt liv förstå hur jag skulle klara av resten av dagen.



Som tur var så bara 1-2 varv senare så hade kroppen vaknat till liv och lagom tills Andreas skulle börja filma vår åkning så gjorde kroppen som jag ville, eller iaf nästan. Stod för dagens snyggaste vurpa när jag skulle träna på att "jaga kroppsvikten" som Andreas pratat om.
Mitt i fullaste fart på stakningen så missade jag backen med staven och istället så föll jag pladask framåt med ansiktet i backen. Givetvis mitt framför kameran så jag hoppas jag får bjuda på en riktig blooper nu på filmvisningen i eftermiddag.

Nu är de dags för pasta och fläskfilé, hörs ikväll.

Heja!


Luras inte av min portion, den är på en assiett ;)

- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar