24 januari 2013

Underbara Anna Lindh fyller jämnt!

Idag så fyller en speciell person år, nämligen underbara Anna Lindh. 




Hon är en av de varmaste människorna jag någonsin har träffat och hon kan verkligen inspirera en till att göra det omöjliga. Jag träffade Anna för första gången i Portugal 2011 när jag var där på min första träningsresa.
Ny på vad träning egentligen innebar så var hon en av dem som hjälpte mig finna glädjen i att röra på sig samt hjälpte mig igenom min första mil när vi sprang Bergspasset tillsammans.
Sen dess har jag fått äran att träffa henne på ännu en resa till Portugal och jag fick även träffa henne när jag var på NIKE BLAST 2012 där hon instruerade. Jag önskar jag haft ekonomin och tiden att åka på NIKE BLAST 2013 och träna med henne igen men det får bli en annan gång.

Du har verkligen fått mig att tro på det omöjliga och så fort jag tänker tillbaka på Portugal och vår löptur så får jag ny styrka att kämpa med min träning.
Fortsätt inspirera och sprida glädje, världen behöver fler som du!




Ett stort grattis på din dag!

Kramar från Andreas.



Anna bloggar hon också, titta in på hennes två bloggar genom att klicka på länken nedan!

On your mind - Anna Lindh
Stilla eftertanke - Anna Lindh



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar