5 februari 2013

Gym och film

Tillbaka i lägenheten efter gymmet, jävlar vilket härligt pass jag fick till idag. Körde som sagt bröst och axlar och kände att jag hade bra tryck i alla övningarna. Riktigt härlig känsla när man känner att det märks resultat även på gymmet. Hade sällskap av André idag, en riktig gymbjörn, även om jag är långt ifrån lika stark som honom så är de roligt för man får mycket bra tips och trix på olika övningar osv.
Vi körde inte samma övningar eller ens samma muskelgrupper idag men sällskapet gjorde att man automatiskt blev mer taggad och verkligen ville visa att man tog i. 

Nu sitter vi hemma i soffan och ser på klassikern Pumping Iron från 1977 med Arnold Schwarzenegger, kanske inte riktigt mitt mål med träningen med oerhört häftig film ändå om människor som ägnar hela sitt liv åt träning. 


Snart blir det till att hoppa i säng, känner mig trött och sliten i kroppen och jag börjar 07.45 imorgon.

God natt på er!



1 kommentar: