17 februari 2013

Nu ser vi positivt på det här!

En helg i sjukdomenstecken börjar nu lida mot sitt slut och jag känner mig friskare även om jag fortfarande störs av min förkylning, kommer köra träningsvila även imorgon men på tisdag så hoppas jag att min hals ska vara frisk. För då är det mindre än en vecka kvar till Öppet spår och jag måste hitta tillbaka till grundkondisen som så fort försvinner när man slutar träna. 
Förhoppningsvis så kommer jag få till något pass med Andreas Domeij också den här veckan, jag behöver den där sista teknikputsen och självförtroende knuffen inför loppet.
Jag är helt klart positivare nu än vad jag var igår även om jag fortfarande är besviken över att jag inte kunde åka Fabriksloppet.
Den här veckan kommer jag sikta på att äta på fasta tider, ge kroppen bra med energi i form av bra mat. Jag  kommer även strunta helt i dieten för bukplastiken den här veckan, om jag ska klara 9 mil skidor så går det inte att snåla.
Efter måndag så har jag inga fler tävlingar inplanerad förrän i maj och kommer då kunna dra ned på kosten på ett helt annat sätt än vad jag kan göra när jag ska förbereda mig inför ett lopp. 

Så, det var de jag hade på hjärtat ikväll.
Tack för att ni läser och tack till alla er som stöttar mig när det går åt skogen.

2010... Det är skönt med lite före och efter bilder ibland så man får se skillnaden.


Halloween 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar