4 mars 2013

En ledig måndag, första träningen

Sitter hemma och sippar på shake nummer två för dagen, idag är jag ledig och kommer ägna dagen åt lite roligare saker.
Först så ska jag och en kompis sätta upp min nya hallmöbel, har haft en betjänt från 80-talet länge nog nu, nu ska de bli kul och ha något finare.
Sen när de är gjort så blir det ett gympass. Första träningen sen Öppet spår så tänkte köra 60 minuter kondition på gymmet samt en del mage och ryggövningar. Känns som en bra start, vill inte gå ut för hårt nu när jag är på nutriletten.

Sen i veckan blir det en hel del promenader, så förhoppningen är att innan fredag gått ned de sista kilot och kunna ringa läkaren i Sollefteå för ett nytt möte och en ny invägning gällande bukplastik.

Det är min dag och mina planer.
Nu ska jag faktiskt dammsuga lite innan Tobbe kommer, på återseende!


- from my awesome iPhone!

Location:Vintergatan,Örnsköldsvik,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar