1 mars 2013

Fredag

Det flyter på det här (höhö), är inne på andra dagen på Nutrilett och det går som förväntat. Så länge jag håller mig till de utsatta tiderna och dricker alla mina shakes så mattas hungerkänslorna av och kroppen gör som jag vill. De enda som jag upptäcker är att jag är lite frusen men de är förståeligt när jag ligger på ett kaloriunderskott. Satt och kikade runt lite på Facebook och hittade den här bilden på mig:

Mamma tog det kortet på mig när hon och jag var ute och sprang höga kusten leden i somras, en riktig mysig tur som ni kan se i fantastiskt väder. Det får en att längta tills sommaren är här och man kan springa ordentligt utomhus, är inte alls förtjust att springa i det slaskväder som är ute just nu.
Helgen är här och jag ska jobba både lördag och söndag så för min del blir det tidig kväll med någon bra film eller så. På måndag så tänker jag köra första vägningen för att se hur mycket jag tappat. Det skulle vara riktigt roligt om jag kom under 80 kg under dessa tre veckor. Det har jag inte vägt sen jag var 14 år gammal. 

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar