3 mars 2013

Ny lägsta vikt (med riktig våg) -70.6 kg!

Idag så kunde jag inte hålla mig längre, jag var tvungen att se hur de gick för mig.
Tre kontrollvägningar senare så kan jag konstatera att jag sedan i torsdags har gått ned 4 kg sen jag började på nutriletten och även om mesta dels är vätska så innebär det att jag bara har 1.1 kg tills jag kan ringa läkaren och meddela att jag är viktvärdig, de sätter ju igång processen lite i alla fall.
Sen en annan rolig sak är att nu när vågen är riktig och jag kan lita på den så kan jag konstatera att jag nu gått ned 70,6 kg. En ny lägsta vikt för mig.



Jag har handlat hem för att köra en tre veckors kur på nutriletten och även om jag redan första veckan når kravgränsen för bukplastik så kommer jag fortsätta köra för att ta mig ned så lågt som möjligt inför operationen. Varje kilo underlättar och höjer chansen för en lyckad operation.

Nu är det dags att dricka dagens andra shake sen så blir de att bege sig iväg på jobbet,
Hörs igen snart!

- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar