19 mars 2013

Gym, sällskap och svaghet

Sitter just nu på Pulsen, sjukhusets gym och väntar på att T ska avsluta sin sista övningar, föredrar Brux framför pulsen då de har fler maskiner men framför de så föredrar jag att ha någon att gymma med.
Är verkligen jättedålig på att träna själv, eller rättare sagt att ta mig iväg när jag är själv.
Då går de bättre att vara ute och springa själv då de blir ett sätt att rensa tankarna men just i gymmet så vill man ha med sig någon.

Blev bröst och armar på schemat idag, bra med de är att jag kunde se att de blir skillnad, dåliga är att jag också märker hur fruktansvärt svag jag egentligen är.

Nog om de, nu dusch och sen hem och slappa!


- from my awesome iPhone!

1 kommentar:

  1. Oftast har jag också de, men ibland kan det vara så fruktansvärt skönt att åka till gymmet å bara köra sitt eget race utan att behöva tänka på någon annan :)

    SvaraRadera