21 mars 2013

Hoppet är det sista som överger mig

Hoppet är ju det sista som överger en så när ekonomin inte räckte till för att köpa en cykel till Vätternrundan så skrev jag ihop en ansökan till Team Crescent som jag hittade åt på nätet. Som medlem i Team Crescent så får du hjälp att genomföra en av dina drömmar, det kan vara att samla in pengar, genomföra ett stort lopp eller en annan prestation som är kopplad till cykling.
Jag skrev om min dröm att slutföra klassikern och hur det skulle vara ett viktigt delmål i mitt liv efter att ha börjat med träning för drygt 2 år sedan.
Nu finns det massor av duktiga personer som också har ansökt och jag tror dessvärre inte att chansen är särskilt stor att de väljer att hjälpa just mig.

Det förs statistik över ansökningarna och vilka som har blivit läst flest gånger och vilka som blivit delad flest i media så om ni vill hjälpa mig att få min dröm uppfylld och kunna slutföra klassikern, gå gärna in och läs min ansökan genom att klicka på länken nedan, och vill ni hjälpa mig ännu mer så dela gärna min ansökan på twitter eller facebook för att puffa upp mig i listan.
Just nu ligger jag på andra plats i delade ansökningar.

Genom att dela min ansökan på facebook, twitter eller via mail så ökar min chans.



Ett kollage med före och efter bilder som jag skickade in tillsammans med min ansökan. 


Ni alla som hjälper och stöttar mig, tack så mycket. Ert stöd betyder mycket för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar