10 mars 2013

Nära nästa delmål!

Nu tror jag någon form av högre makt roar sig på min bekostnad. Sen i måndags har jag pendlat mellan 80.1-81.5 kg och efter att i fredags varit jättebesviken över att vikten låg så högt som 81 kg så gick jag och la mig igår med förhoppningen om att idag ha tagit mig ned under 80. Jag sköter shakerna, jag motionerar och jag ser till att dricka de 2.5 liter vatten som instruktionerna kräver dagligen. Trots detta så är det någon form av högre jävulskap som ser till att jag idag väger in mig på 80.1 kg, det handlar om 2 ynka hg för att nå nästa delmål och ta mig under 80 kg men just nu känns de som om de lika gärna skulle kunna vara 10 kg.

Jag kan inte göra annat än att ha tålamod och fortsätta dricka mina shakes på utsatta tider, dricka mitt vatten och fortsätta motionera. Men just nu känns det förbannat retfullt.
Nu ska jag klä på mig och iväg upp på Skyttis för att hälsa på mamma som jobbar som funktionär idag och sen blir det nog en tur på gymmet och med crosstrainern.

På återseende!
Ante "2 hg" Wallin


- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar