8 mars 2013

Skogspromenad med hundarna

Idag så hade jag fyra timmars splittpass på jobbet vilket innebar att jag och Tobias kunde ta oss ut i skogen med hundarna. Blev en timmes promenad längst skoterspåret i strålande sol. Kan säga att det var precis de min hjärna behövde. Frisk luft och ny energi.
Så nu är jag tillbaka på jobbet och har fyra timmars arbetsdag kvar, fullt ös som man brukar säga.

Bjuder på lite bilder från promenaden, känner att bloggen kan behöva något positivt efter senaste inlägget som var allt annat än roligt.

Axa, min morbrors hund som jag är hundvakt åt tills på söndag.

Tobbe och hundarna

I helgen så jobbar jag lördag och är ledig söndag, vem vet kanske kan jag övertala Tobbe att åka ut med mig i skogen igen då, hoppas på bra väder i alla fall.

Ha en härlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar