29 april 2013

De är på gång!

Idag så ringde de från Crescent, förhoppningsvis kommer min cykel på torsdag och de passar perfekt för då på kvällen så ska jag köra mitt första pass med CK Örnen, de ska lära mig att cykla på riktigt!

Sen har jag fått en annan fantastisk möjlighet, Andreas Domeij som coachade mig inför Öppet spår har tackat ja till att göra ett träningsupplägg och träna mig även inför Vättern!

Snacka om att de kommer att behövas, som de ser ut nu så kommer jag starta Vättern klockan 05.45 på morgonen och MÅSTE ta mig i mål innan 20.00 för att få godkänt!

Jag har ett gäng riktigt tuffa veckor framför mig och jag älskar den nya utmaningen.

Nu ska jag låna mammas cykel och ge mig ut på en tur innan jag börjar jobba igen 17.15!

- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar