1 april 2013

Tiden rinner iväg

Måndagen den 1 april 2013 visade sig vara en riktigt oturs dag för mig, inte nog med att jag spräckte skärmen på telefonen så lyckades jag dessutom smälta en soda stream-flaska. Väl hemma i lägenheten så var dessutom mitt Internet nere, vilket de är fortfarande så imorgon måste jag ringa Bahnof för att få det löst.

T var här ikväll och tröstspelade PS3 med mig, han har blivit mycket bättre fast de säger jag inte för tydligt. Tycker ju om att vara bäst så jag ska nog tjuvträna lite.

Imorgon börjar jag 12.45 så på förmiddagen ska jag på gymmet och träna med A och C, det blir att inviga Friskis&Svettis då de gamla gymmet ej finns kvar.

Jobbar till 21.15 varje dag den här veckan, det kommer att bli skönt att få in lite dygnsrytm igen.

Fördelen med att ha spräckt skärmen på telefonen är att jag inte leker med den hela tiden, hatar folk som fastnar i telefonen och blir osocial, trots de så är jag nog den värsta jag vet.

Jag har kaxigt sagt att jag ska springa ICA-loppet i maj som är 21 kilometer. Jag har dessutom sagt att jag vill göra de på runt två timmar. Plötsligt är det bara en dryg månad dit. Vart tog tiden vägen?

Dagens citat blir därför från min gamla mattelärare i årskurs 9.

"Wallin, vakna upp ur komat!"

Dags att fokusera, men först sömn!

Over n out.@


- from my awesome iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar